Long but so good

Det har varit en lång men bra dag. Och imon väntar en ännu längre men också förhoppningsvis ännu bättre dag!

Repet med musikerna gick bra- de var grymma! Kändes dock lite ovant att dansa till eftersom man är så van vid cd-versionen. Dessutom behöver mitt solo dansas igenom några gånger till innan det är helt tight.
Danslektionen för Helena var kul som vanligt och redan nu börjar jag längta till den uppvisningen (7 maj, boka in det folk!).
Sen bar det av till familjen Göranzon för årets första grillning och lite för-peppning. Mys mys!

Nu ska jag nana kudden. Tveksamt om jag ens orkar gå upp och tvätta bort sminket... Duscha och packa väntar jag med tills imon bitti.


Bara för att jag ser grymt stark ut på bilden, haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till med kvällens föreställning. Vi börjar se fram emot nästa gång, i maj när vi tänker komma och titta på Er !! Ha en allt igenom bra kväll!

2011-04-08 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0