Loving every minute

Jag fullkomligt älskar detta lov!
Vädret blir bara bättre och bättre och det känns nästan mer som sommarlov än påsklov.
Otrolig tajming att vi har lov just nu, för hade det varit detta vädret och man behövde sitta inne 8-16 hade inte varit ok. Men så är det inte nu, utan det är underbart!

Jag befinner mig i Tröingeberg hos min pojk och här har jag tänkt spendera resten av dagen. Just nu sitter vi dock inne och jag försöker sätta ihop min danslektionsplanering. Det är skolarbetet som har fått ta skada över att detta lovet blivit så bra, men den smällen är jag villig att ta.
Senare blir vi ensamma hemma och vi ska köra en favorit i repris från förra året och ha det supermysigt.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0