My Wednesday

När vi kom till Göteborg tog vi en mysig fika på Espresso House. Tur att det inte finns i Falkenberg- hade blivit smått ruinerad!

Chai latte och Manhattan Brownie. Ibland måste man ju faktiskt unna sig något extra.

Sen blev det shopping för hela slanten i några timmar. Hittade inte vissa av de saker jag letade efter, men jag är nöjd med mina inköp!

Shortsdress- H&M (looove it)
Svart topp med mönster- Gina Tricot
Tubbh och trosor- Cubus
"Balhandskar"- Glitter (till föreställning)

Det blev en mysig promenad genom staden med stopp vid en fontän innan vi träffade Julles systrar och ena systerns sambo. Vi gick till en turkisk restaurang (Tara tror jag den hette) och åt supergod mat!
Robert Gustavssons jubileumsshow var rolig (ingen big surprise direkt), lite mycket sång dock. Men helt klart en kul show!
Tack allihopa för en toppendag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0