good start

Veckan börjar bra. Körlektionen gick fint, bara småsaker kvar att repetera in innan the big day.
Åt lunch med min pojk och sen hade vi hiphop med en tjej i trean. Vi skulle egentligen gjort den dansen på deras slutproduktion, men pga att hon skadade sig och inte hann bli klar i tid blev det tyvärr inte så- men den var riktigt kul att dansa! Haha jag är ju ingen hiphoptjej direkt men efter de senaste veckornas lektioner tror jag faktiskt det börjar se rätt okej ut.

Ännu en dag med superfint väder. Dock ska jag inte spendera den solandes, för solen krockar med en redan inplanerad tur till Ge-Kås med mor och syster. That works too!


Dagens "våriga" outfit:
bolero- Vero Moda
linne- Cubus
caprileggins- Bik Bok

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0