Good for a tuesday

Musikalen i Halmstad närmar sig med stormsteg nu! Men det känns som om vi har bra koll på läget!
När jag kom hem väntade hela 5 kuvert med mitt namn på min säng. När gick man och blev så populär, haha? Lönebesked (wihoo), skattegrej, två dansgrejer och en inbjudan till fest- rätt bra utdelning ändå. Lönen kommer minsann lagom till London!

Sen var jag en duktig dotter och lagade hela familjen en italiensk pastarätt med kyckling, och nu är jag en duktig flickvän som hjälper till med körteorin.
Allt som allt en väldigt bra tisdag faktiskt!



PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken fin rosenbukett. Är det Du som förtjänat den??

2011-08-24 @ 13:45:46
Postat av: Rebecca

Ja, verkligen jättefina.

Det är blommorna jag fick av Julius när vi hade varit tillsammans i ett år

2011-08-24 @ 17:02:29
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: mormor

alltså inget nytt kort!!!

2011-08-24 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0