Has it been that long?

Det känns som om jag inte har bloggat på jättelänge! Förhoppningsvis var det inte riktigt så farligt dock. Dessutom hoppas jag ni också har fullt upp nu i sommar.
Julles födelsedag igår som sagt. Grattis i efterskott älskling! 18 år nu! Älskar dig mest!
Om någon undrar så gav jag honom den nya parfymen från Hugo Boss, riktigt god!

Idag var det jobb som gällde klockan sju (vad annars?). Sjunde dagen i rad och jag kände mig rätt bra seg, men nu har jag hela helgen ledig!
Eftermiddagen har jag spenderat med pojkvännen min. Som den mini-shopaholic han faktiskt är skulle han köpa nya skor (trots att det bara var 2 veckor sedan sist), haha. Har man fått massa pengar i present så har man.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0