Stressful day

Oj, vad dagarna springer förbi nu! En hel del stress och lite vila.

Onsdagar för min del betyder engelska C och sen tre raka danslektioner. Hej underbara träningsvärk... But I love it!
Sen träffade jag älskling lite snabbt för han hade ju trots allt fixat körkoret!! Mega-grattis till honom! Och till mig som får privat chaufför framöver.

Direkt hem och till Ge-Kås med familjen. Jag vet knappt varför jag skulle dit egentligen, för vad jag än såg var jag tvungen att tänka "Du åker till London om 2 dagar, köp inget du inte måste". Jaja, lite småsaker lyckades följa med hem, som alltid.

När jag kom hem kom Julle och hämtade mig. När jag precis hade tagit körkort var det McDrive som gällde, så varför skulle vi inte göra det till en mini-tradition? Så åkte vi hem till hans syster med och umgicks en stund där.
Nu är jag hos Julle och tar det lugnt- för första gången idag!


Som ni kanske förstår har jag bara London i tankarna nu. Tandkräm, tandborste, godis till flyget, adressbrickor osv. Taggad tjej!
Så föll jag för min stora shoppingsvaghet som vanligt- underkläder! Jag kan bara inte låta bli, det är min last!
Det ljusrosa får ni inte veta riktigt än vad det är. Ledtråd: till våren så!


Jag, mamma och Eve went a litte crazy och köpte säsong 1, 2, 3 och 4 av Grey's Anatomy. Med våra 5 och 6 betyder det att vi nu har alla som finns ute- total happiness!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0