A great success

Åh, lycka alltså!!
Premiären hade sitt lilla missöde i akt ett men efter ett peptalk backstage i pausen så tog de sig samman och gjorde en bättre akt två än jag hade vågat hoppas på! Så himla grymt!
Publiken älskade det och vissa gick därifrån tårögda.
Efteråt var det en känsla uppe på scenen av lycka som kommer vara länge kan jag lova!
Tack förresten för blommor och presenter!
Preimärfesten hade en härlig stämning och jag och Ida körde en småknäpp aktivitet som blev askul. Sen bar det som sagt av hem till Klara och bara härligt tjejsnack. Vi sov länge (underbart!) och har bara slappat. Hon är i duschen nu och efter jag också duschat så bär det av in mot stan igen och NollTreFem för en ny föreställning ikväll! Och då kommer mamma, Andreas och Julle!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag trodde väl det, vilken glädje för Er alla. Ikväll med dem i Fbg på läktaren går det säkert ännu bättre om det nu kan det. Toppen. Kram.

2011-12-03 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0