A new week

Sitter i bildsalen medan de andra har lektion och skriver på mitt kära argumenterande tal...
Det är en ny vecka igen!
Ingen dans eller musikal efter skoltid, så nu ska jag "ta tag i mitt liv" igen. Plugga ikapp och vila ut mig står högst upp på listan.
En perfekt vecka att gå all-in med julfeeling! Köpa julklappar, slå in julklappar, baka med syster (eller vad säger du?), dricka en himla massa julmust och så blir det kanske julmys-kväll på fredag. Det eller föreställning i Halmstad-vad ska jag välja?



PUSS

Kommentarer
Postat av: syster

Jaa det kan vi, men jag kan nog bara imon! Kan du då? Slutar 14.20 senast!

2011-12-12 @ 17:11:55
URL: http://evelinaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0