A trip this windy day

Åh vilken fredag!
Julklapparna är inte klara, men en bra bit på vägen i alla fall. Och så går det ju inte att vara på Gekås utan att köpa smågrejer till en själv, hehe. Typ sminkprylar, hudvådsprodukter, tofsar o.s.v.
Hemma så blev det thaimat från "nya" lasarettkiosken. Kan rekommenderas- det var verkligen supergott!
Nu ser jag och Julle på finalen av Idol och sen blir det handboll och Vampire Diaries. Ikväll har jag också "Chaufför" skrivit i pannan, i denna hemska blåst!


Ett starkt tips: Neutrogenas hudvårdsprodukter! Jag har använt dem i flera år och älskar dom! Nu finns de äntligen på Gekås, ett par tior billigare än på Kicks och Apoteket.
Ser ni boken förresten? Läser den i svenskan men har tappat bort den och i desperation inför provet om 1,5 vecka så köpte jag en ny helt enkelt, haha! Den kostade dock bara 60 spänn som tur är.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0