An old friend

Efter skolan sprang jag på saknade Adisa för första gången på väldigt länge! Vi stod och bara snackade en stund- lite som förr. Jag har på tok för många vännen som jag träffar på tok för lite- måste bli skärpning på!

Jag och Adisa på Halloween...2008, haha!

Annars har jag pluggat flitigt på mitt tal (njae...) och kollat på Chicago. Hade aldrig sett den förr, men kunde musiken ändå för att vi dansat till den, haha.
Naglarna har piffats upp lite med en lila färg också.

Nu ska jag snart hämta min syster från träningen (när jag lämnade henne blev jag bländad och körde nästan av vägen- usch!) och sen blir det att dyka ner i engelskan igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Adisa

Naaawww bilden är sjukt gammal!! Det var superkul att se dig vännen.

2011-12-13 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0