Fourth of December

Även föreställningen igår var väldigt lyckad!
Det känns lite konstigt att plötsligt inte behöva ha fokus helt inställt på musikalen, men skönt också.

Har sovit över med en saknad pojkvän och idag tog vi tag i julkänslan med att gå tomtepromenaden och dricka glögg! Frågorna gick nog inget vidare, men jag vann drygt en halvmeter Twix på chokladhjulet, haha.
Det är inte söndag utan Pretty Little Liars och nu har jag börjat ta tag i det jag inte längre kan undvika- pluggandet.
Usch, vilken hög som väntar på mig...
Ska dock till Julle sen och få hjälp. När det är historieprov skadar det inte att ens pojkvän går samhäll!


Resten av familjen hade satt upp sina önskelistor på kylskåpet, och nu även min:
  • Babyliss iCurl eller Easy Curl
  • Vampire Diaires book series
  • Pengar
  • Snygg smoothiebehållare
  • Navel piercing
  • Smink
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0