Fun day, but not feeling too well

Den här dagen går mycket upp och ner.
Historiaprovet gick faktiskt jättebra- sköööönt!
Sen innan baletten kände jag att jag inte mådde helt bra, men de var ju inte ens halva klassen och jag brukar bara sitta om jag verkligen måste. Dumt val, för det blev värre och tillslut började det bara snurra. Blogg Post-it: Nästa gång, känn efter bättre!

Nu vill naturkunskapsläraren skicka hem mig med, så jag ska bara få veta provet först.
Dock har jag inte tid att åka hem och sova, för det är Nobelbalen idag...
Ska till Joanna för att fixa hår och sen till Veronika så Moa kan fixa smink och vi kan förfesta lite.
Jag får köpa juice och frukt och sånt för att kurera mig med!

Förresten så är det Pelle jag ska på Nobelbalen med. Känner ju många på natur sedan jag gick där så jag tror det blir en väldigt kul kväll!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0