PREMIERE

Om 45 minuter är det dags- PREMIÄR!
Är något galet Laddad!

Dagen började soft med en lektion klockan tio och sen drog jag och Ida till Halmstad. Åt med Klara på Hello och bara snackade massa. Repotaget i Entré blev förresten jättebra! Spana in det!
Sen köpte vi med oss varsin smoothie (hehe) och drog till NollTreFem. Gött att kunna fixa sig i lugn och ro.

Sen kom ju resten och nu har det varit smått fullt upp med småsaker att göra! Folk har fixat sig för fullt och jag har passat på att umgås lite med Viccan.
Snacks och frukt är framme, "Reserverad"-skyltarna ligger framme på stolar och folket har redan börjat komma.
Håller tummarna helt för mina finingar!

Sen blir det en liten premiärfest som jag och Ida planerat, men man lär inte orka mycket efter en dag som denna. Så sen tar jag och sover över hos fina Klara.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Önskar verkligen att allt blev som Ni ville. Jag hoppas och tror att Ni är mer än nöjda efter denna kväll.Kram.

2011-12-02 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0