Dancemania

Älska denna eftermiddag och kväll!

Mellan fem och åtta har vi vårt första dansrep med musikalen. Det ska bli spännande att se vad hon kommit på för dans och om lilla jag (danskapten) får något litet att göra idag.
Kvart i åtta börjar kvällskursen för Helena som jag anmält mig till (den kändes mycket mer rätt för mig just nu, jämfört med den i Varberg). Tekniskt sett ska jag klara den bra, men typ sånt som deras uppvärmning och sånt kommer jag ju inte hänga med på nu i början. Och danserna, hehe. Nejdå, jag får bara kämpa lite extra för att lära mig det som de gjorde redan i höstas. Det ska nog allt gå!

Jag kommer väl hem runt halv tio, efter nästan fyra och en halv timmes dans i sträck. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0