effective day

Skoldagen sammanfattad:
Teatern var kul, betygssamtal på idrotten (toppen) och volleyboll (aj, min axel nu...), matten och kulturhistorian rullade på. Och sen var det ju jazzpass- wonderful as usual!

Nu är jag på blixtvisit hemma, men en effektiv sådan. Har ätit banan (bakläxa från läkaren), duschat och hjälpt lillebror med spanskan.
Snart ska jag iväg på sångrep. Det är en sommarpsalm vi ska öva på, vilket inte verkar superkul, men det är bara att hänga i- de roligare låtarna kommer.

Slänger in en halvdålig outfitbild och en bild på mitt nya nagellack.

topp- gammal...
blå (!) jeans- Cubus
även grå tröja med blommotiv- Gina Tricot


Claudia "Metalic Pink"

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0