Happy dancer

I looove torsdagar!
I alla fall från fem till halv tio. Sångrepet gick bra. Det är kul att sjunga igen!
Dansen efteråt gick ännu bättre. Börjar lära mig övningarna och lära känna fler.
Jag ser redan galet mycket fram emot uppvisningen i maj!
Och som jag önskar att jag hade börjat dansa några år tidigare (började för 1,5 år sedan när jag började gymnasiet)! Då hade jag fått vara med på så många härliga uppvisningar, kunnat mer och känt mer kul dansfolk.
Men men, too late to turn back time.
När jag höll på med gymnastik (från 4an till drygt ett år sedan) tänkte jag precis likadant om det.




Both have always been a part of me in some way or another. This is part of who I am.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0