Joints&pulls

Julle har precis åkt hem. Hoppas att fingret blir bättre! Han väckte mig vid halv sex imorse för det gjorde ont och han inte kunde böja det, men det lättade som tur var!
Usch, jag med mina dumma överrörliga leder är så rädd att det ska hända något av mina fingrar- för då lär det upprepas... Har fullt upp med att hålla axeln stark nog för att klara dagen.
Därför är jag rädd så fort det knäcker i knän, armbågsleder, handleder- you name it.
Jaja, man ska inte gå runt och vara orolig hela tiden- eller vad säger ni?

Nu ligger jag i sängen och överdoserar musik. Dras mellan om jag ska försöka börja koreografera eller försöka se ikapp One Tree Hill. Tuffa val när man har lov, haha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0