raspberry-blackberry smoothie and raspberry-peach pie

Jag och Julle tog en supermysig fika på Stålboms. Vi delade på en hallon-björnbärssmoothie (den bästa!) och testade hallon-persika paj. Jättegott!
Sötnosen hade smygit ner ett litet gulligt hemmagjort Alla hjärtans dag-kort i min ficka utan att jag märkte det. How sweet!

Även hemma nu ikväll har det blivit paj. Mamma testat att laga en ny kycklingpaj- mums.
Nu blir det Top Model!


Dagens outfit dans:
kofta- Gina Tricot
vitt linne- H&M
leggins- H&M
Efter dansen bytte jag linnet mot en tunika och mina basic black leggins mot en jeansvariant


PUSS

Kommentarer
Postat av: adisa dzafic

DEN RÖDA VAR SKIIT SNYGG!!! LOVE IT! ANNARA ÄR DU SNYGG SOM ALLTID :*

2011-02-17 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0