Valentine's Day

Var uppe tidigt idag ( tidigt = 6.45 ) och hade körlektion- smal krokig landsväg och stadskörning. Nu har tydligen min lärare blivit uppsagd! De var för många lärare på få elever och sist in, först ut gällde. Synd, för min lärare var bra! Så nu ska jag börja köra för min tredje lärare på 5 lektioner.

Sen träffade jag Julle lite. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag idag. Inte vi firar så mycket, men vi ska ta en mysig fika på Stålboms när vi slutat.

Baletten var awesome som vanligt! Benen börjar redan domna bort, men det är värt det!


Fixade några gulliga bilder som överraskning till Julle igår.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja nu får vi hoppas att körlärare nr. 3 fungerar bra. Kämpa på !!!!!!!!!!!!!

2011-02-14 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0