cars&gospel

Körlektionen gick oväntat bra! Backning och parkering stod på schemat, men jag klarade det faktiskt galant- om jag får säga det själv. Min nya lärare är smått tokig men han är bra så det tål jag.
I skolan har vi sett på en gospelkör. Jikes vilken energi och styrka allstå!
Vi ville inte äta i skolan efter att ha fått veta att det hittades levande maskar i fisken i tisdags, så jag och Julle tänke gå till livräddaren Torggrillen. Där var superlång kö, så det fick bli fralla, smoothie och yoggi istället. Funkar för stunden.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att körlektionen gick bra, fortsätt så. Bra att Du gillade körläraren, så ska Du se att det kommer att fungera bra.

2011-01-27 @ 16:50:07
Postat av: Mormor

Skönt att körlektionen gick bra, fortsätt så. Bra att Du gillade körläraren, så ska Du se att det kommer att fungera bra.

2011-01-27 @ 16:51:35
Postat av: mormor

Var det min kommentar som kom dubbelt eller har någon annan skrivit exakt lika ????

2011-01-28 @ 09:02:06
Postat av: Rebecca

Din kommentar kom dubbelt mormor :)

2011-01-28 @ 10:35:59
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: mormor

Slarv av mig, eller hur? Ska skärpa mig i fortsättningen.

2011-01-29 @ 13:48:01
Postat av: Rebecca

Det är helt lugnt mormor

2011-01-29 @ 14:22:33
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0