First one in the clan to turn 18

Då var jag hemma efter en toppenkväll hos Adisa.
Det var de från "the old gang" som fortfarande håller ihop (jag, Joanna, Johanna, Alice och Adisa) plus Adisas klasskompisar Elvrira, Anna, Hanna och Ninni.
Det bjöds på god mat och senare på en helt underbar tårta. Var så mätt att jag trodde magen skulle sprängas!
Det blev paketöppning (vi gav henne ett superfint silverarmband), musik, lite paketlek (jag vann en skrubborste- asgött) och så massor och massor med snack. Vi träffas på tok för sällan!


Kvällens outfit:
linne- Gina Tricot
jeans- Lager 157
silversmycken och silverklocka
även grön kofta- Vero Moda


Fransk chokladtårta med grädde och bär- himmelsk!


Joanna och tråkmånsen Nicco


Jag och födelsedagsbarnet

PUSS

Kommentarer
Postat av: william

tårtan såg inte fel ut;3

2011-01-20 @ 14:43:44
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0