handboll&tattoo

Just nu ser jag och Julle på handbollen. Vilket målvaktsspel asså!  Jag var själv handbollsmålvakt och är väldigt vig, men inte en chans i världen att jag skulle klara såna räddningar! Kom igen nu Sverige!

Vi har kollat på flyg och boende i ******. Nästan redo att boka nu- jippie! Helt underbart ska det bli!
Jag har också fått en liten idé på tattoo. Ska bara fila lite mer på den så får ni veta sen.
Jag kommer ihåg när jag först sa till mamma att jag vill tatuera mig:
Mamma: När du är 18, då gör du som du vill.
(Den ursäkten har hon använt sedan jag var liten typ)
Jag: Visst, det är ju bara några månader kvar.
Mamma: Just det ja...
Haha, lilla mammi tänkte nog inte riktigt på det.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Dennis

DÅ kan vi göra sällskap till tatueraren

2011-01-31 @ 18:52:38
Postat av: Rebecca

Jaså ?:) vad ska du göra för någon? :)

2011-01-31 @ 20:22:59
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: Dennis

Mitt födelsedata, fast på ett lite snyggare sätt, du då¨?

2011-01-31 @ 20:48:19
Postat av: Rebecca

Jag har inte riktigt bestämt mig än :)

2011-02-01 @ 21:17:50
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0