Kinda ok day

För att vara tre timmar teori var riskettan helt ok ändå.
Och nu har jag 2 körlektioner inbokade (körde ju en i höstas men sen blev det stopp), för det börjar bli dags att ta tag i det där.

Sen hände det en rätt kul grej. Jag var en kvart tidig till bussen och ville inte frysa, så jag gick in på JC. Sjuka rean hade dom! De ska bygga om eller nåt och säljer ut allt typ. Hann inte prova nåt men ska dit och kolla jeans imon tänkte jag. Idag blev det 4 plagg som skulle kostat 850 kr men jag betalade 197- galet!

Svart stickad tshirt- 79 kr
grönt linne (att dansa i tänkte jag)- 10 kr!
rosa linne med spetsrygg- 59 kr
svarta mönstrade leggins- 49 kr

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0