My New Years Eve

Jag hoppas alla hade en toppenkväll igår!
Jag och Julle åkte till Veronika vid femtiden. Det var vi, Johanna, Joanna, Alice, Moa, Emelie, Nelly, Frida och Simon (hoppas jag inte glömde någon). Där hade de inte kommit långt, utan gick runt i mjukisar och fixade håret. Vi åt och sen skulle vi fixa oss lite till och ta massa kort (typiskt tjejer tycte stackars Julle och Simon).

Sen blev det en promenad i klackskor till Joannas klasskompis Fanny. Där var bland andra Towe och Malin. Det var ganska litet men det blev bra ändå. Det spelades hög musik och dansades. Jag kan säga att hör jag Septembers version av Mikrofonkåt en gång till går jag i taket, haha! Men det är så det ska vara!

Sen kom några killar som trodde att de ägde stället, vilket var lite tråkigt. De bara tog plats, var högljudda och lät ingen annan spela sin musik. Men efter en incident blev de utslängda och då var det snart dags att gå ut och fira tolvslaget. Vi hade egna fyverkerier, men jag tänkte inte så mycket på dom för det var så många att krama, haha.
Efter lite mer dansade åkte till slut jag och Julle hem till Julle.

Allt som allt var det en lyckad kväll, med sina upp- och nergångar.
Bilderna kommer på måndag när jag kommer hem igen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0