Overloaded

Ännu en dag i skolan med överbelastat nätverk, så vi inte kunde komma in på internet. Nu ska BF också få datorer, så det blir förmodligen bara värre... Jaja, den dagen den sorgen.
Dagens roliga hittills var jazzen med Monica. Vi gick igenom nytt som jag redan kan hyfsat, men behöver träna på. Sen anmälde jag och Hanna oss till danskursen i Varberg också- ska bli jättekul!

Efter skolan träffade jag Julle lite innan bussen. Jag är verkligen lyckat lottad som får träffa min pojkvänn i alla fall en liten stund varje dag!

Idag måste jag ta tag i psykologin. Inte kul alls!


Dagens outfit:
linne- Cubus
kofta(mörkgrön)- Vero Moda
jeansleggins(mörkblå)- JC

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0