results

Då har jag fått rollbesättningen till musikalen.
Jag fick ingen speciell roll (inte väntat heller) utan ingår i ensemblerna för både dans, sång och teater. (Lite coolt att jag klarade alla tre ändå). Vet inte precis vad det innebär, men jag gissar att jag kommer dansa en del, sjunga lite i kör och spela statist. Så länge jag får dansa är jag nöjd!
Dessutom blev jag utsedd till danskapten! Vet inte ännu vad det innebär heller men det vore vara bra och jag är stolt över mig själv!

Tyvärr lär min redan lilla fritid bli obefintlig och ska jag klara denna hösten får det bli på ren vilja!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka Till !!!!!!!!!!!

2011-01-24 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0