Today

Nu ska jag åka och kolla på det sista av Julles match.
Sedan bär det av till mormor och morfar. Det blit första gången jag övningskör sedan det blev halt- hjälp!
Julle ska också följa med dit, för första gången. Eftersom vi är 5 i familjen finns det ju oftast ingen plats, men idag ska Evelina på fest så då kan han äntligen följa med.
Jag lär hamna i en dragkamp mellan honom och Elin haha. Hur väljer man mellan sin favoritkille och sin lilla favorittjej? Jag får se till att räcka åt båda.


Jag kan vara grym fotograf ibland!


Jag just nu

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gissar jag rätt när jag säger att det blev oavgjort i dragkampen.

2011-01-16 @ 17:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0