Tough day

Ännu en dag i skolan utan internet- toppen!
Nej ni, denna dagen började inte super alls.
Jag kunde inte somna förrän vid halv tre, så det var inte jättekul att gå upp på morgonen. Var ombytt till idrott men något hade ramlat ner från taket i salen, så vi skulle ha teori istället. Jag var hos SYV för att Naturkunskap B inte stod med på mitt schema, då visar det sig att de lektionerna blivit flyttade en timme. Funkar det med mitt schema? Nope! Då finns det inget annat att göra än att hoppas att det går att få in på mitt schema i 3an.

Jag fick i alla fall träffa Julle på Kulturhistorian och stackaren fick stå ut med mitt sura jag. Sen var det äntligen balett! Jag hade redan träningsvärk från gårdagens dans och styrka och imon kommer det vara mycket värre- men det är värt det!


Gammal bild

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0