yesterday's audtion

Jag glömde ju berätta för er vart jag var igår. Eller ärligt talat ville jag inte avslöja för mycket innan jag visste hur det gått.
Jag var på audtion för musikalen Laddad.
Först gick jag dit bara för att audtions är bra erfarenhet, men ju mer dagen gick blev jag sugen på att verkligen vara med! Dagen började (till min stora lycka) med dansprovet. Koreografen hade kommit på en bra provdans och den var faktiskt rätt svår, så man kunde verkligen visa vad man gick för. Efter den delen av audition var självförtroendet på topp och jag kände att pressen släppte, för det var ju i dans folk förväntar sig att jag ska prestera. Sen tycker jag att det var nog bara att jag vågade ställa mig och sjunga inför alla och det gick helt ok- jag vet att sång är min svagaste del av de 3. Teaterdelen gick helt okej, till och med bra tror jag.

Idag är det callbacks men jag är inte med. Jag fick sms igår om att den första audition räckte för min del och att jag är med i musikalen. Som vad vet jag dock inte, det kan ju vara allt från en liten statistroll till... jag vet inte. Men förmodligen är jag med i dansensemblen- hope so!
Den slutgiltiga rollistan släpps ikväll. I'll let you know!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0