dance&tv

Dansen gick superfint! Vi var bara fyra men det var rätt gött för då blev man genast tajtare och vågade fråga läraren om saker även om man inte kände henne. Hon är skitskön förresten! Ung och supersprallig tjej.
Dansmässigt passade det mig bra. Vissa saker kunde jag redan bra medan vissa bara satte snurr i skallen på mig.
Satte dessutom dubbelpiruetten på båda benen idag- gillas!
Träningsvärk imon- gillas det med!

Något som inte gillas dock är att kanal 3 och 5 inte funkar på vår boxer- vilket innebär att varken One Tree Hill eller Top Model gick att se.


Jag i morse innan första danspasset. Linne från JC och leggins från H&M.


Sen åkte en mysig tubsjal och favorittröjan från UCLA på med. Är det någon som vet var man kan hitta UCLA nuförtiden?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0