Ordinary and new

Jobbat klart för denna dag. Det känns som om jag knappt gör mer än jobbar och ändå jobbar jag "bara" lite drygt halvtid. Många pass men inte så långa, så det känns som mer än det är typ. Jaja, jag trivs bra och plånboken mår bättre och bättre för varje dag som går.

Nu ska jag ta det allmänt lugnt och bara ladda upp mig inför kvällen. Funkar finfint med laptop i knät och Baksmällan på tv.
Ikväll blir det mat och snack med tjejerna, förfest med ett härligt gäng och sedan första kräftfestivalen för min del. Är grymt taggad! (Förutom på att cykla typ 2,5 mil totalt...)

Btw, idag på jobbet hörde jag en typ fyraåring gå runt och sjunga på Veronika Maggios "Jag kommer". Hur sött som helst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0