Stressful

Härliga men stressiga dag!
Jobb 7-12 för att sedan sticka direkt hem för att plocka fram grejer till kvällens fest. Sen lite anderum och powernap- välbehövligt. 16.00 befann jag och Julle oss på Hjortsbergs IP för att se på Lazer Bowl 3. Det är ett gäng killar som varje år spelar en match amerikansk fotboll och det har blivit en rätt stor grej. De hade konfrenciär, maskotar, sponsorgrejer, nationalsången och så vidare. Kul att folk verkligen gör en grej av det!

Men nu har jag bråttom som bara den! Några av tjejerna kommer redan om 45 minuter och jag har varken duschat, gjort mig iordning eller städat rummet- bra där Rebecca! Maten får vi fixa tillsammans när de kommer, det finns ingen chans att jag hinner den nu!


Hade varit rätt gött att vara såhär klar nu... Gotta go!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0