Stuff to do

Det är fredag och jag sitter och väntar på att Julle ska komma hem från jobbet. Stackaren fick gå upp klockan sex, medans lilla jag sov till kvart i elva- haha.

Sen ska vi in till stan och fixa massa saker som måste tas tag i nu (läs: som JAG måste ta tag i nu).
Ska reklamera vinterjackan (i juli, jag vet...), gå till banken och förhoppningsvis köpa en skitsnygg magtröja som jag spanade in på B-Young i onsdags. Och lite efter det ska jag och mamma köpa grejer till imon. Jag är jättetaggad!


Dragkedjan på jackan gick sönder redan i december, men då hade de inte kvar vinterjackor i butiken, så de rådde mig att gå med den ändå fast med knapparna knäppta= smått kyligt. Bättre än inget i alla fall.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0