Surprise

Vilken underbar överraskning när man kommer hem efter jobbet 21.15 och upptäcker att Evelina har tagit hand om bombnedslaget här hemma och dessutom lagat mat- tummen upp för min syster!
Hon som annars är extremt lat (not kidding), så det kom som en rolig chock.

Nu har jag mumsat i mig lite jordgubbar från mitt egna lilla odling. Det är väldigt skönt att ha dessa underbara bär nära till hands, men det är mindre kul att an regelbundet måste ut och plocka- som nu.
Sen drar jag mig mot Tröingeberg och Julle. Myspys!


Att jag haft problem med järnbrist är inget problem på somrarna, hehe.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra med en hjälpsam syrra!!!

2011-07-02 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0