Turned out better

Dagen blev faktiskt bara bättre och bättre!
Gick ifrån nästan sovandes i soffan till övertrött och hoppig. Så spelade vi lite poker och sånt innan jag drog mig hemåt för att spendera kvällen med min favorit-stockholmare. En bra massa snack blev det, om allt möjligt.
Det är synd att Köpenhamn inte blev av till helgen, men nu taggar vi att ha en kul helg ändå! Dessutom har jag och Julle bokat biljetter till sista Harry Potter på fredag- kommer bli awesome!

Nej kära läsare, semi-finalen verkar tyvärr inte gå vår väg! Jag får försöka slockna snart, för imon ringer klockan 04.45. Japp, ni läste rätt! Jobb mellan 6-13 väntar- underbara tid...


Inte den bästa bilden på oss kanske, men den nyaste i alla fall.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0