It feels good

It feels so good!
Det blev megautklassning för min del, härliga revansh- haha.
Jordgubbar, snack och skratt blev det också- en bra kväll alltså.

Det enda som saknas nu är pojkvännen vid min sida här i min stora säng, men man kan inte alltid få allt som han vill. Dessutom ska han jobba imon och jag ska träffa en extremt saknad bästa vän, som jag inte träffat sedan augusti. Det är galet egentligen! Vissa perioder har det känts som tiden sprungit förbi och andra som om den kryper fram.
Nu är Ulrika i alla fall hemma igen och det känns j*vligt bra! (Sorry, försöker att inte svära här i bloggen, men så bra känns det).


Sara är glad förlorare som kollar när jag har precis allt, både gator och hotell- äger! Julia är sämre förlorare, haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullä

det känns bra att vara tillbaka!!

2011-07-06 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0