When it was good

Kvällen blev helt klart lyckad!
Partytältet stod sig trots ösregn och folket tappade inte humöret för det. Bilder kommer ikväll!
Det enda som är lite synd med när man har fest och många man gillar att umgås med kommer, är att det blir svårt att hitta tid åt att umgås med alla. Men som sagt, jag hade väldigt kul och det hoppas jag de andra också hade!

Somnade strax efter fyra i soffan jämte Julle, efter ett efterlängtat tjejsnack med Ulrika. Vi hade nog kunnat hålla på i 2 timmar till, men det hade nog inte varit så bra- haha.
Idag har det städats. Tack sjukt mycket till Johanna, Emma och Julle- utan er hade jag nog städat än.
Nu ska jag bege mig mot några timmars jobb. Är inte supertaggad, men när är man det egentligen?
Hörs ikväll!


I väntan på bilderna från de olika kamerorna (heter det så?) bjuder jag på ännu en ourfitbild.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Roligt att kvällen blev lyckad när det var försenad 18-årsfest. Har man gott humör spelar vädret mindre roll.

2011-07-10 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0