Examination day

Tro det eller ej, men just nu är jag faktiskt glad att jag inte tillhör den glada skara som tar studenten idag. På min student vill jag inte gå runt hostandes och ha ont i halsen. Väntar till nästa år, och jag har ju massor med kul saker kvar.

Men de som tar studenten idag- vilket toppenväder de får! Och så överlyckliga de måste vara nu!
Ska plugga lite mer Libyen (bra dag för deadline), fixa lite blommor och sen ska jag bege mig till stan och se utsläppet. Älskar stämningen!


Jag och Sofie på hennes student förra året. Efteråt stack jag, Ulrika och Veronika och festade med massor andra ettor och tvåor som kände att de också ville festa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0