Johanna Svenungsson

Hallå, jag har suttit och pillat lite med Rebeccas blogg ett tag eftersom jag inte haft något att göra nu under kvällen.
Jag vill bara berätta för er som inte känner denna tjejen om vilken fantastisk person hon är. Jag bryr mig om henne väldigt mycket och hon är en av mina närmsta vänner. Hon står mig verkligen nära hjärtat och hon har gjort det i snart 2 år. Vi har en sommar framför oss som kommer bestå av mycket jobb och slit men jag hoppas verkligen att vi kommer ha tid till att träffas något under de varma dagarna. Balettskorna i headern symboliserar Beccas stora intresse för dans, för de hoppas jag verkligen att ni har förstått att hon har men den symboliserar också hennes kämparglöd och vilja att ta sig fram i livet. Becca är en av de få jag känner som har haft de ganska lätt på många punkter men som fått kämpa som fasen på andra och de har hon gjort! Att hon ska få följa sin dröm är för mig en självklarhet men tro mig det har inte alltid varit de.
Så hunney lycka till. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0