Midsummer Eve

Sorry för dålig update igår (igen), men jag gissar att det var fler än jag som hade fullt upp igår, right?

Min midsommarafton började 5.45 och 7-14 var det bara att kämpa på med att sälja årets största mängd jordgubbbar- vi snackar galet mycket! Väldigt stressigt och jobbigt, men jag hade goa tjejer som gjorde det med mig så det var ok.
Sen var det bara att skynda hem, byta om och fräsha upp mig lite, innan Julle och hans familj kom och hämtade mig för tårtätande hos hans mormor och morfar.
Vi hade verkligen ingen aning om vad vi skulle göra på kvällen så det såg ut att bli en vanlig myskväll hos mig, men det slutade med att vi var i hans systers lägenhet istället. Vi hade laddat upp med god mat, jordgubbar och lite gott att dricka.
Det blev en mysig kväll med min favorit och det var kul med lite omväxlande miljö. Kan förresten intyga att jag suger på dart, illa illa... Synd att inte Guitar Hero fungerade- jag hade ägt!


Ingen dålig kväll, speciellt inte med tanke på att den 17.30 var helt oplanerad, haha.


Gårdagens outfit bestod av denna blå/vit-randiga klänning från H&M (bild från 10X Love) fast med ett brett svart skärp i midjan. Håret var lätt lockigt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0