Talking *diot

På matchen hamnade vi jämte en babblande *diot! Visst, många snackar en del skit under matcher och man har bra lust att fråga dom om de själva kunde göra det bättre,  men när han började snacka om hur svenska dammålvakter är för dåliga och knappt kan lyfta från marken började jag koka. Man fick bra lust att vända sig om och säga "Hej, jag är dammålvakt och höjdbollar är en av mina fördelar" eller lägga in några fula ord. Men vi nöjde oss med att flytta oss i pausen.
Matchen gick tyvärr inte vår väg, men det kan det inte alltid gå.

Efteråt stack jag och Julle in till stan och åt pizza. Nu hemma har vi godis också, hehe. Ibland får man vara lite onyttig med. Vi ska kolla på lite Vampire Diaries och Smallville och bara ha en mysig hemmakväll.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0