The future

Jag och Lollo kom tidigare in på samtalsämnet framtiden. Om ett år har vi tagit studenten och vad ska man göra då?
Jobba? Resa? Plugga vidare? Ska jag satsa på dansen eller låta det vara ett fritidsintresse?

När jag var liten drömde jag om att plugga utomlands, typ i USA eller England. Ett tag var jag inne på att jobba som Au Pair. Plugga vidare ska jag göra, frågan är bara när. Och resa en del vill jag ju också hinna med...

Ja, jag antar att det bara är att vänta och se, för detta är inget som jag kommer skriva i sten ikväll direkt. Men jag har börjat spåna lite på olika alternativ, av ren nyfikenhet.
Vad ska ni göra/gjorde efter studenten?


Bilden passar kanske inte inlägget, men jag ville visa hur gott vi gjorde det för oss idag- mums!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0