"Graduation" day

SOMMARLOV!
Avslutningen var helt ok, vi ses ju efter sommaren igen så det är ju ingen jättespeciellt stämning. Det var det däremot på Tullbro, där min syster hade sin sista avslutning.
Åh, minns tillbaka två år! Avslutningen när alla verkligen sjöng med i låtarna, låtarna våra lärare skrivit om vår klass (klicka här), tårarna av att upplösas, Burger Inn och sedan tårta med Joanna, förfest med tjejerna och sedan klassfest- den första och sista. En riktig toppendag! Riktigt synd att min kamera krashade dagen efter och alla kort från sista veckan försvann!

Efter skolan stack familjen in till stan för att äta thaimat och nu har jag gjort vit chokladmousse till mig och Julle. Kvällen är fortfarande obestämd. Hoppas att det löser sig till något kul!



Klänning från H&M.

PUSS

Kommentarer
Postat av: J.B :)

Du är så fin!

2011-06-10 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0