A great group of people

Åh, en så underbar dag, helg och vecka!
Idag var det inget rep utan när vi kom dit var det uppvärmning, smink och hår som gällde.
Sen var det andra och sista föreställningen i Blackboxen. Det gick hur bra som helst! Eller tja...
Jag fick verkligen göra mitt bästa för att inte snegla på Jennifer på första raden i dansnumrena för då hade jag nog inte kunnat hålla masken och sen dansade jag en grej fel på slutnumret. Men jag behöll game-face och löste det så ingen utom de som kunde dansen märkte nåt haha. Så det gick faktiskt väldigt bra ändå.
Tog dessutom tillfället i akt och drog upp Jennifer på scenen sen, haha. Henne kommer jag sakna! Det har varit awesome att få vara hennes koreograf-assistent!

Men det är ju faktiskt inte slut än! Nästa vecka tar vi oss an Varberg och därefter Laholm och Halmstad! Fast det är klart det är synd att Falkenbergs-showerna är slut. Det blev två grymma föreställningar i alla fall! Tack till ett helt underbart gäng!


Jag när jag kom hem. Fortfarande med scensmink men utan de långa lösögonfransarna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0