Preparing

Nu har jag kommit hem, ätit och dragit på mig en mysig shortsdress.
På min fotölj ligger en hel hög kläder som ska med på ljud- och ljusrepet imon.
På lördag är det Folkuniversitetets årliga dansuppvisning, där alla gruppen från 4-åringar till 20-åringar visar upp sig- hur underbar som helst. Blackboxen 13.00, 15.30 och 18.00 är det som gäller.
Tyvärr är detta bara mitt andra år som dansare. Önskar att jag hade fått vara med på dessa sen jag var fyra!

Men nu är äntligen hockyn slut så jag kan se Scrubs på sexan. Ska försöka somna i tid för vi börjar med nationella prov i engelska B imon.


Min härliga danslärare och lilla grupp (jag längst ut) på förra årets uppvisning. Saknar den lite, men trivs toppen i min nya med!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0