Stressful

Jag är helt slut i huvudet, men jag ska försöka ta dagen i snabbrepris ändå.

Upp tidigt för teoriprovet. Usch- underskatta inte det folk! Men jag klarade det i alla fall.
Sen tog jag och Alice (hon gjorde också provet) en promenad innan det var dags för en allra sista körlektion med min superbraiga lärare. Därefter kom det jag gått och varit som mest orolig för- uppkörningen! Men jag fick en härlig uppkörningslärare och det blev en lättsam uppkörning.
Asså, när jag fick beskedet kunde jag knappt fatta det- det kan jag fortfarande inte. Jag har körkort!

Tillbaka i skolan skulle jag göra min provkoreografi och det gick väl sådär. Hade stressat som en dåre och känt massa press inför både körningen och detta, så jag var typ redo att bryta ihop. Men det gick helt ok ändå och lärarna sa att de hade fått se en ny sida av mig. Suger bara att vi inte får våra omdömen och betyg förrän om typ en månad!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0