The big 18...

Min 18års dag...
Tja, att fylla 18 på en måndag är väl kanske inte så jättespeciellt. Många har frågat mig hur det känns att vara 18, men ärligt talat känns det inte annorlunda. Jag har ju inte fått chansen att göra de där "speciella" grejerna än. Men när jag väl har mitt körkort (hopefully very soon!), har varit på krogen, köpt cigg (stryk den, röker inte!), och gjort en tatuering eller vad mer man nu gör för speciellt- då tror jag säkert det är underbart att vara just 18!

Jag vill tacka alla för de många fina gratulationer jag fått- både personligen, på sms och på Facebook! Haha Facebook är ju extremt på födelsedagar, man grattas av folk man knappt vet vilka det är. Men också såklart av de flesta man känner (många hade säkert inte kommit ihåg det annars) och det är jättekul!


Rebecca Berg, 18 år (eller tja, på bilden 17 år och 354 dagar- haha)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0