2 years and 10 days

Okej, så för någon månad sedan tänkte jag "Oj, nu har jag haft bloggen i snart 2 år".
När jag väl tänkte på det igen, idag, upptäckte jag att jag missat mitt lilla "jubileum" med tio dagar, haha.

Så bloggen fyller 2 år och tio dagar idag- oj vad tiden går fort!
Detta är enlägg 1910, vilket känns ännu mer galet. Snart 2000!
En del har hänt sedan 12 november 2009 och en del är detsamma.
Natur har bytts ut mot estet dans och fotbollen har fått ge plats åt dans, dans och dans, men jag är fortfarande tillsammans med min fina Julle och umgås med samma härliga folk (med fina nykomlingar också). Stort sett är jag nog samma Rebecca fast 2 år äldre och visst påverkas man av det som händer en. Mest bra, men stundtals lite tufft också.
Då hade jag precis börjat gymnasiet och nu börjar detta äventyr gå mot sitt slut.
Vad händer på nästa blad tro?

Jag gillar att blogga!
Det är kul att skriva av sig, kul att folk läser och framför allt är det kul att titta tillbaka och läsa igenom gamla inlägg.
Jag har aldrig bloggat för att få många läsare, utan som en kul grej, men visst går smilbanden uppåt när jag ser den ständigt uppåtpekande läsarkurvan.
Keep up the good work guys! I'm here to stay for a while.



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Gillar att läsa vad Du skriver och hoppas Du ibland gillar mina kommentarer. Fortsätt bloggandet!!

2011-11-22 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0