25 hours later

Drygt ett dygn senare och jag är hemma igen.
Vart ska man börja?
Filmen levde klart upp till förväntningarna! Och det var ju bara del 1 av 2! Can't wait for the big finale!

Efteråt åkte vi hem till Ulrika och lagade hemmalagad pizza, gott som tusan! Massa tjejsnack med två av de bästa jag har blev det.

Idag tvingade jag upp dom tidigt för att jag skulle iväg, haha. Mot Halmstad och genomdrag av akt II. Haha på ett dansnummer skrattade jag så jag nästan började gråta, men vi körde på hårt och det blev bra. Är supertaggad inför premiären nu!

Nu ska jag träffa min fina pojke. Tanken var att vi skulle gått på en grej i stan, men båda kom nyss hem och är på tok för trötta för det. Lugn myskväll it is!


Hejhej bild från i somras!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0